-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Gääsp


Godkväll alles! sitter vid datorn i brist på annat, kan inte sova än för då blir det för många timmar o då får jag huvudvärk i morgon, ingen bra idé :)

Idag har jag jobbat 10-19, dagen har gått rätt fort men jag har haft huvudvärk så den får inte bättre betyg än G, dagen alltså :) kom hem vid 20.30 o då stod älsklingen o fixade käk, tapetserat hade han gjort också så snart är sovrummet fixat! underbart för då är det så gott som klart! äntligen snart ett rum som är så gott som klart! weeii :) sängen passade utmärkt där också! synd att vi måste byta en del som är sönder :( jaja efter det gick vi till Willys o handlade lite och satte oss ner o började kolla på Rambo, action action kan man säga, men jag blir bara arg när jag ser sånna filmer, rosenrasande, bara krig o elaka människor, hmm fruktansvärt..

Igår såg vi The Mist, lagom småläskig men ingen höjdarfilm men gillar ni monster och massa blod så se den :) har ju sett  ett par Stephen King filmer de senaste o de brukar väl vara lagom skrämmande men den här var som sagt lite för mycket, är inte så rädd för rymdmonster osv så det måste vara en högkvalitéfilm för att jag ska bli rädd :P Jaja Rasmus tyckte den var jättebra så det kanske ni gör också :P


image44




Well om man ska börja dra sig t sängen nu, ögonlocken börjar falla ihop :)
ska ju ändå jobba 11-20 i morgon så jag kan behöva vara pigg ju, hehe tror jag gör det, toodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback