-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Helgen slut!


Japp och mycket har man hunnit med :)

Igår så jobbade jag hela dagen, när jag kom hem vid halv 6 så var det tapetsering i full gång i vardagsrummet! Rasmus, hans bror och tjej satte upp tapeter på löpande band och de var inte klara förrän vid 21-21.30 där nångång! fy fasiken vad nöjda vi är, det är sååå jäkla fint :) på kvällen kom Emma o Niklas för vi skulle ju som jag kanske nämnt till GG o kolla på gruppen Lillasyster som uppträdde så det blev lite förfestande mitt upp i allt också (för oss som inte hjälpte till) jaja iallafall så var det en väldigt rolig kväll, mycket känt folk ute och det var bara lyckat rakt igenom.

idag har jag jobbat 12-16 o sen kom Rasmus för vi skulle fixa lite saker t lägenheten o sen handla mat i vanlig ordning  som vi brukar göra på söndagar, efteråt åkte vi hem, jag började laga mat, nästan helt själv denna gången också haha, sen tog jag hand om disken och han satte igång att sätta lister, men vi hann med en promenad en stund  också, får ju försöka vara nyttig ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det väl kanske en film innan läggdags, är ju alltid mycket tröttare efter en kväll ute så jag kommer slockna gott :)

Toodels

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för en underbar kväll gumman!

2008-03-17 @ 09:42:02
URL: http://moncherie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback