-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Min påsk


Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men rätt så trevlig ändå :) jag jobbade mellan 10-15 vid 18 blev det middag hos mina föräldrar o sedan åkte vi till Vargön till Emma o Niklas och satte oss och kollade på lite 2 and a half man innan vi åkte hem igen,  jag var så enormt trött! somnade när jag kom hem efter jobbet och blev väckt precis innan vi skulle åka så jag orkade knappt med någonting, segt men när vi kom hem runt 12 så var det ju sängen som gällde så jag fick ju sova ut :)

I morse kom hans föräldrar hit o hjälpte oss tapetsera! sköönt det är klart nu! tacksam för all hjälp man fått! min älskling har ju gjort en del själv också den lilla händiga mannen men det är aldrig fel med lite hjälp :) Vi åkte iväg till torp en snabb sväng o köpte gardiner + stänger som vi ska ha då såklart, blev rätt dyrt men nu är det köpt, får säga att jag blev väääldigt nöjd med hur  fint allting passade i sina respektive rum så jag längtar tills vi fått stryka allting så det kan komma upp på riktigt!

Jaha snart ska vi åka t min syster o hennes kille, lite film eller något sådant, ska bli trevligt.. Om jag inte hinner somna innan haha ;)

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback