-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Nu ere kvällen


Ja det  är så sant så sant :)

bara jobbat idag, inget mer kul har hänt :P var faktiskt kul o komma hem för första gången sen det blev "snart tapetsera-röra" här hemma :S såg ju rent sagt förjävligt ut här men mitt hjärta hade städat lägenheten idag, åh så lycklig jag blev, den här lägenheten gav mig sjuka humörsförändringar innan :S var bara sur o grinig när det stod en massa lådor överallt, kan ju inte flytta nåt innan tapetseringen är klar så det har bara varit påfrestande att vara här, hoppas det går över nu när det är lite finare :) allt blir nog bra tillslut tror jag, då kan inget få ner mitt humör!

Nej nu kommer sambon ur duschen! nu blir det till att koppla in tv:n och dvd:n så att vi kan kolla på film :) jag är ledig i morgon så vi får ett par timmar tillsammans innan han ska t jobbet :) woohoo ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback