-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sambo!


Ja nu äntligen har vi flyttat ihop till vårat nya hem :) underbart! bara bott här i ett par dagar men trivs enormt mycket, både med sambon och lägenheten :) flytten gick jättebra i lördags, var en jädra massa jobb bara, först till Vargön för att hämta Rasmus prylar o sen hit, upp till min gamla lägenhet sen hit, sen tillbaka till den gamla för städning ( som vi faktiskt slapp pga för mkt folk på för lite plats haha ;) och tillsist hit igen, alla lådor stod i en enda röra men vi letade bara fram det viktigaste, typ diskmedel, tvål, ett par handdukar osv så att vi klarade oss under kvällen, vi firade också med att gå ut och äta på Cheers, mycket god mat och det smakade nästan ännu godare med en cider till :)

Så nu har vi iallafall precis ätit, kassler och potatisgratäng, har fått igång bredbandet (som tur är) precis fått veta att vi har enormt dålig smak när det gäller färger på tapeter (hyresvärdinnan gillade inte våra färgval :P) men men sånt är livet, de betalar tapeterna men sparar pengar på att vi gör det själva, kommer bli så jäkla fint med en fondvägg i vardagsrummet :) åh längtar tills det är klart med allt :) vi har också hunnit med ett par bankärenden idag, himla gott och få det gjort faktiskt. Sen har våran säng kommit också! får åka och hämta den i slutet eller kanske i början på nästa vecka, det beror på..

Så ligger läget till för tillfället, orkar inte med nån sammanställning över allt jag gjort de senaste dagarna för det är mycket men kanske en annan dag, ser att mitt Nintendo Wii skriker på mig nu :P har köpt Rayman 2 haha det är ju så himla kul :)

Well well, toodels


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också flytta ihop med min älskling!

2008-03-04 @ 18:52:27
URL: http://philura.blogg.se
Postat av: Sara

Grattis! Nu vill jag komma å hälsa på! När får man??!! =) Och sen väntar jag mig en inflyttningsfest..ha ha! Och om 3 veckor kommer André hit och då blir det mer fest, sånt gillar vi! =) Är väldigt glad för eran skull iaf! puss

2008-03-04 @ 20:17:59
URL: http://sparklingsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback