-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjo!


Tjoho, veckorna flyger fram i vanlig ordning, här kommer en liten redogörelse över min helg :)

Fredag: blev bara lugn, lite god mat och efter det Jumper på bio, jag tyckte den var väldigt bra men hjärtat mitt somnade och missade hela slutet så jag vet nog vad han gav den för betyg :P sedan avslutade vi kvällen med ett par cider/öl på Cheers som det nu heter, mycket trevlig kväll

image41

Här är en bild på våran fredagsmat, läckra tallrikar också :)


Lördag: blev rätt så lugn, vi fick hämtat tapeterna som vi ska ha, sen blev det en tur till Torp och senare på kvällen kom Emma o Niklas hit för att umgås, vi visste inte vad vi skulle göra men det slutade med en rolig bowlingkväll där jag av ren tur vann på det absolut sista kastet ( Emma blev väldigt glad :P ) sen blev det faktiskt Cheers igen på ett par cider/öl haha alkisar vi är :P nej inte riktigt men vi tar tillvara på mina lediga helger o har lovat varandra att aldrig bli ett tråkigt par som bara sitter hemma, tur det för vi hade vääldigt roligt :)

image38
En duktig älskling i köket :)

image41

Vi två =) skulle stila med min fina keps jag köpt men jag ser mest trött ut på bilden :P

image42

Niklas, Emma o jag på bowlingen :)

image43

Love ser nöjd ut haha :)


Söndag: blev lugn, spackling för älsklingens del o fixa matlista för veckan för min del, fick också tvättat rent alla kläder, sköönt böhövdes o vi hade ingen tid förrän i söndags :) fick även besök utav min syster med små söta barn, Julie höll i vanlig ordning på att springa omkring och fråga om allting och vara så där sött jobbig som barn kan vara haha, hon tycker verkligen extremt mycket om Rasmus, det är gulligt tycker jag :) Felix går ju helt o hållet nu, det blev mycket bus där med båda barnen :)

image44

Felix o jag leker tittut under bordet :)

Jaha så har min helg varit, igår hände inte mkt o idag har jag typ bara jobbat o fikat med Emma o Linn efter jobbet :) alltid gott med lite sötsaker :P väntar på att älsklingen ska komma hem, han jobbar sent denna vecka så han är hemma om en timma, ska nog lägga mig lite tror jag, är megatrött!

Todeels












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback