-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

FREDAG!


Kanske inte så himla kul för mig.. Jag jobbar ju i morgon men fredagar gillar jag, de brukar vara så mysiga!

Igår blev det ju Aloe Vera kväll hos Sara, vi var inte så himla många men kul hade vi kan jag tala om :) efter vi gått igenom produkterna och gjort våra beställningar satt vi bara och pratade och skrattade som tokiga :) väldigt härligt! Fick beställt en rengöringskräm till ansiktet och en dagkräm, får hoppas det är nåt att ha. Har svårt att hitta nåt som passar min hud :/ men iallafall så var det en lyckad kväll och vääldigt goda muffins och kakor :P chokladmuffins, det är grejer det ;)

Sedan kom mitt hjärta och hämtade mig och vi åkte hem, skulle ha gått ut och ätit men jag hade ju käkat så mycket muffins så det blev inget med det. Vi åkte istället hem t min syster och tog en Mcdrive på vägen ;) En film var det som hände :) Mycket trevligt det med i vanlig ordning! Kom hem sent och slocknade nästan genast!

Idag skulle vi ha varit uppe i tid. Men helt uppenbarligen så har vi olika regler gällande när vi behöver gå upp på morgonen i det här förhållandet haha ;) jag ska helst gå upp så tidigt som möjligt eftersom min onaturliga trötthet kanske beror på att jag sover för mycket ( snarare tvärtom tror jag men ) så jag var uppe för 1 timma sen iallafall, det är mer än man kan säga om min sambo, han sussar ännu, ska nog snart försöka väcka liv i honom men han kör med fula argument när jag säger att vi ska gå upp "Jag har varit sjuk" låter det och så vänder han ryggen ifrån mig haha. Well nu har han nästan fått 1 timma och vi har ärenden på Torp inför i morgon så d e la dags snart!

Hoppas det händer nåt skoj för er idag!




image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback