-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

måndag


Tjo! jobbat hela dagen, inte mkt annat har hänt :) ska snart äta mat, flygande jakob blir det idag! muuums :)

Happ annars är allt bra, just idag känns det som att jag önskar att en person kunde gå och hänga sig. Ofta jag gör det, jag nämner inga namn men jag kommer nog drömma härliga drömmar om att jag råkar döda den personen. Hmm om det bara gick att komma undan med sånna saker ;)

Nej nu ska jag vara social, tänkte bara uppdatera min blogg, någon vill ju verkligen att jag ska göra detta så!

Tooodeels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback