-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag


Helgen har varit mkt trevligt! Igår avr vi hemma hos en kompis t Rasmus och grillade, blev ett par personer och det var mycket trevlit (och gott;) fastän ingen alkohol slank ner! Lite kubb blev det också, det hör ju nästan till :P

Idag har vi varit på kalas hos min farmor som fyller år till veckan. Lyckades dra dit alla förutom min kusin som bor i London just nu. Smörgåstårta och vanlig tårta och en massa kaffe, det var trevligt det med! kul o få se min faster med familj också och givetvis då även farmor & farfar. Det händer inte allt för ofta :) Första gången Rasmus träffade dem också. Extra trevligt :)

Kan medge att jag var ordentligt trött när vi kom hem. Jag har legat o sovit en stund :P " Ska du sova en stund innan vi åker o handlar?" frågade hjärtat och jag sa inte emot och gick och la mig i sängen. Nu när jag vaknade och gick ut så gissa vem som ligger o sover i soffan :P haha lite kul :)

Nej jag måste få upp honom nu så vi får något gjort. Han jobbar morgon denna veckan också så då kan han inte ligga där längre!

Toodels

Kommentarer
Postat av: han

Väck mig då din ultra hagga :D

2008-05-26 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback