-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tisdag


Godkväll! njuter här hemma av att få lite lugn o ro :) jobbat kort idag mellan 10-17 och kom hem till ett dukat bord och älsklingens hemmalagade mat, pannbiff och potatis bjöds det på idag! mums en ny favorit :) himla kyxigt, längesen man fick mat på bordet när man kom hem :)

Vet inte vad som händer nu men kvällen är ung, blir nog lite Wii spelande om en stund här förutspår jag iallafall :) hjärtat kommer väl somna tidigt i vanlig ordning eftersom han jobbar morgon men en stund tillsammans får man ju iallafall! gott det!

Har mått halvbra idag, har blivit yr i huvudet stundvis och känner att jag har det nu också, trodde naiv som jag var att det skulle gå över när jag drack min 3e kopp kaffe för dagen men icke då!

Jaja dags o vara social, hoppas ni har en trevlig kväll!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback