-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Torsdag!


Nu har jag nästan precis kommit hem ifrån jobbet :) har tagit en låååång härlig dusch! ville knappt gå ur den för att det var så härligt :) saknar att ha badkar :( får ta nån dag o åka hem till hjärtats föräldrar så att vi kan utnyttja deras jaccuzzi ;) får ju snart göra en favorit i repris sen i höstas då vi precis hade träffats: alltså bada med en massa ljus och äta chokladdoppade jordgubbar, åh vad mysigt o romantiskt det var ;)

Jobbet har gått bra idag! trots att vi bara varit två personer på hela dagen plus våran praktikant då :) vi kallade det " ha jour" när vi var på lunch eftersom det är en lite för stor butik att ha uppsikt över själv. Konstigt nog har det funnits att göra idag och vi har nästan av någon anledning blivit nedringda idag så vi hade händerna fulla kan jag säga och det gjorde det ju inte bättre att man blev ensam í 1 timma liksom :S tur ändå att vi hade en praktikant :)

Nu har jag tagit på mig myskläderna och ska bara gå omkring här själv och ha det allmänt trevligt tills hjärtat kommer hem! ska tydligen få skjuts t jobbet i mon så jag behöver inte lägga mig tidigt!

Hoppas ni har haft en trevlig torsdag! i morgon är det FREEEDAAG!

Toooooooodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback