-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Spel och slappdag?


Tråkigt väder ute, halvsjuk pojkvän och absolut inget att göra..

Sådana här dagar känner jag bara för att åka och köpa ett nytt Wii-spel och sitta och spela hela dagen (om jag hade fått tillåtelse då;) det är perfekt väder för lite spelande framför datorn och en massa onyttigheter :) men vi får väl se vad som händer, något kanske dyker upp..

Annars tänker jag spendera lite tid framför mitt absoluta favoritspel utan några konkurrenter som ens kommer i närheten:



Jag vet inget spel som är så fulländat, med risk för att låta nördig (men det skiter jag i) det där spelet och även föregångaren kan jag spela, och spela och spela :)

Vad händer hos er då?

Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback