-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll!


Jag är ledig i morgon och det är  gott! som vanligt sovit himla dåligt och börjar inse lite sådär smått att det inte går att ha det så, det har ioförsig gått bra i hela mitt liv hittills men nu ska jag göra slag i saken och ringa farbror doktor för att kolla mina värden, går i perioder då jag ibland lider mer, ibland mindre av sömnbristen, eller det är väl egentligen ingen brist på sömn utan snarare att jag inte sover bra, jag kan komma på mig själv ligga i ett slags dröm/vaket tillstånd när jag drömmer men samtidigt är mycket medveten om det och vet att jag bör sova så det är lite svårt att få nån rätsida på det hela. Iallafall så är det jobbigt just nu, ska bli så jäkla gott med en skön sovmorgon!

Annars har inte mycket hänt idag, jobbat 09-17 sen kom jag hem, åt en bit mat (älskling prövade nåt nytt som kallades "köttrulle" mycket godare än det låter faktisk ;) och sen fick vi prövat gratisspelet vi fick till jobbet i förra veckan "Besserwizzer" heter det, ett kul spel faktiskt där man tävlar i frågor ur olika kategorier, jag är ju så fruktansvärt oallmänbildad så det är skrämmande men jag lyckades vinna ändå men det var bara för att jag högljutt påpekade att en författare som kom i frågorna faktiskt skrev i en annan genre än den som angavs i svaret så jag krävde att få flytta min pjäs :P shit jag jobbar inom bokyrket så fasiken så sur jag blev :P haha

Nej nu ska jag nog se om vi ska hitta på något, om inte ska jag slänga mig i säng!

Toooodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback