-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godmorgon ;)


Börjar 12 idag så jag trodde att jag skulle få en skön sovmorgon. Men icke då! de håller på att renovera balkongerna mittemot oss här på Strömstadsvägen så det är ett fasligt oväsen :S hoppas de kommer hit  o tar våra balkonger sedan, vågar knappt gå ut på dem eftersom de känns lite ostabila :P skulle ju inte precis dö om den rasade ner med tanke på att vi har tak precis under den men ändå :D får se om det händer nåt här längre fram då!

Ingen lust att jobba alls idag, var på megadåligt humör när jag vaknade av nån anledning, mycket som spelar in på framtiden och så, lite ångest kan man säga :S men det är inget som får gå ut över privatlivet!

Åhåh! älsklingen gör tenta idag! får hoppas det går bra! håller alla tummar jag har! 


Men men nu är det dags att göra sig i ordning för jobbet!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback