-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Shopping på Torp!


Ja Torp har ju haft extraöppet idag med erbjudandet i nästan varenda affär och eftersom jag slapp jobba så kunde jag ju inte låta bli att dra med mig Rasmus dit för lite kvällsshopping! kom hem med detta:





Två likadana tröjor, ursöta ifrån Bikbok 49:-/styck - 15% (tror jag betalalade 78,50 för bägge två) superbilligt!




Linne från Vero Moda (jag o mina rosetter haha ;)  299:- -15%



Tröja Vero Moda 199:- -15%


Ja det blev ingen dyr historia! särskilt inte eftersom jag hade presentkort som jag fick i födelsedagspresent som jag nyttjade lite också! mycket bra! Rasmus fick iallafall köpt lite hårgele, ett etui till körkort etc. och ett par snygga handskar så vi är nog nöjda bägge två!

Ja nu ska jag vara lite social! i morgon är det fredag och jag jobbar 10-19 och sen är jag ledig så det blir nog en bra dag i morgon om jag tänker så ;)

Tooodels








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback