-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

9/9


HEJ! idag har jag varit ledig! dagen har varit full av aktiviteter! först gick vi upp vi 07 för att tvätta >< jag haaatar att tvätta så tidigt. Slutade med att Rasmus fick tvätta själv eftersom jag somnade :P var så jäkla trött eftersom vi somnade mycket sent inatt. rumt 01 tror jag. Vi bara låg o pratade halva natten om inget speciellt. Jaja sen så åkte vi en sväng till Torp för att kolla på en present till brorsan eftersom vi fyller år i morgon! kollade bara på lite halsband och var knappt där i 10 minuter innan vi åkte hem och lagade mat. Sen ringde mamma och jag åkte ut till Torp igen så att vi kunde titta efter presenten som vi tillslut köpte, sen åkte jag hem och nu sitter jag här :P

Snart ska jag ut o gå med Charlotte! sen blir det nog Wall-E :) får se om den är nåt o ha!

Hoppas ni har en bra kväll!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback