-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

God morgon!

Fick en härlig sovmorgon idag :) vaknade vid 09,30 tror jag! det behövde jag! har förresten kunnat sova inatt, trots skräckfilmen vi såg igår kväll! haha vilken tur för mig! hade inte orkat med dagen om jag hade sovit dåligt såklart!

Nu sitter jag här med en kopp kaffe i handen och tar det lugnt innan jag ska dra till bussen! börjar ju 12 idag så det blir om en stund, så nu ska ja nog försöka ta mig något att äta!

Ja ni får ha en underbar fredag!

Toodels!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback