-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag!



Och ny arbetsvecka! weeiii :P

Igår slutade det med att vi åkte till Vargön och kollade på film med en av Rasmus bröder o hans tjej. Vi såg "Falskmyntarna" som handlade om ett koncentrationsläger där judarna tillverkade falska pengar till tyskarna så att de kunde ha pengar till krigandet. Tydligen verklighetsbaserad. Innan detta var vi ju på Torp en sväng för att köpa lite saker till badrummet! vi kände att vi behövde en del saker som vi märkte efter att badrummet blev storstädat! ett draperi var det väl i första hand. Vi gick också o kollade på jeans till mig och jag hittade ett par snygga Diesel jeans på JC som jag blev väldigt nöjd med! På kvällen när vi var klara med allt flängande så åt vi varma mackor framför tv:n :) ett perfekt slut på en bra söndag!

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och packa ihop mina saker! jobb 10-19 idag!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback