-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag!


Och jag har jobabt mellan 10-19 :) kändes att jobba så lång dag efter en så slapp period. uäck..

Jahaja :) kräftskivan i lördags var jätterolig! det blev ju inga kräftor men grillat var minst lika gott (om inte godare) en hel del alkohol blev det också! en riktigt lyckad kväll!

Igår tog vi det mest lugnt.. Vi vaknade sent och åkte direkt hem till Uddevalla och ut till Torp där det blev till att gå och leta efter en ny tv. Ingen köpt än dock.. Vi vill fundera lite först så att det inte blir nåt förhastat! sen handlade vi mat och åkte hem för att söndagsmysa :) blev lite hämtmat, film och godis :) en härlig söndag!

Jaha nu händer det inte mkt. Sambon sätter ihop den nya datastolen han köpt. Den ser bekväm ut! jag sitter o väntar på att få mitt spel nedladdat. Hehe sims, spelade aldrig det så mycket förr så får se om jag tycker det är skoj. Försökte ladda ner det igår men det var virus på skiten så det gick ju åt helvete! ´blir förbannad på människor som måste förstöra för andra! jävla puckon!

Jaja nu ska jag återgå till mitt ;)

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback