-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjo!


Sitter här o väntar på att klockan ska bli närmare 18 så att jag kan dra iväg och träffa en del av min familj, min käre far fyller ju 50 i år och vi har tänkt att jag och mina syskon ska ta ett fotografi hos en Carlheden (Karlheden?:S) och ge honom i present. Tyckte jag var en bra idé. Kommer nog bli riktigt skoj!

Har nog förövrigt ändå åkt på den här jäkla förkylningen Rasmus tidigare haft. Jag mår då verkligen inte bra. Tyvärr har jag varit lite för nära sjuka folk de senaste veckorna (på jobbet och så) så det kanske inte var så konstigt. Tror inte jag har feber men jag är väldigt förkyld och är otroligt seg i huvudet :S känns liksom som en dimma eller något. Scary

Nej nu ska jag lägga sista handen vid allting! R är inte hemma, han åkte iväg och hälsade på sin bror så jag är alldeles allena! Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback