-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Heyaa!

Long time...

Jag är gräsänka heeeela helgen :) R är iväg och lanar och jag säger bara att det var en himla tur att vi investerade i en bärbar dator för ett par veckor sedan, hur skulle jag ha klarat mig annars? :P

Mycket har hänt den senaste tiden. Kan ju inte dra igenom en månads sysselsättning men det har varit både bra och dåligt. Min mormor gick bort på påskafton nästan 79 år gammal. Det har varit en tid med sjukhusbesök och lidande för alla inblandade under den här perioden och nu är det över., skönt för henne eftersom hon nu äntligen får lugn och ro och slipper ha ont. Dagen efter påsk var familjen uppe på sjukhuset för att ta farväl ordentligt. Det var något av det hemskaste jag gjort men jag är ändå glad att jag gjorde det. Det var så fint med ljus i rummet och hon var så vacker där hon låg, såg så fridfull ut :) Jag är övertygad om att hon har det bra var hon än är. R.I.P mormor.

Ja förutom detta har det varit en bra tid som sagt. Synd att klaga liksom :)

Nej nu är det snart dags för sängen! jobb i morgon följt av en rolig lördag så jag får vara utvilad ju!



Utgång för ett par veckor sedan! är superdålig på att ta kort själv så jag fick sno ifrån Sara!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback