-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Första inlägget

För idag! ska strax gå och nana och hoppas att jag kommer att kunna sova inatt. Har alldeles för mycket i huvudet så det spelar ingen roll hur trött jag är jag somnar ändå inte. Igår somnade jag ju runt 05 som sagt men verkar inte som att det kommer hjälpa mig ett dugg just nu ändå..

Räkfrossan var mycket trevlig! Härligt band som spelade, god mat och trevligt sällskap kan ju aldrig bli fel :) Vi stannade till ca 23.30 eftersom R har hoppat in för en kille som är på semester och därför jobbar två extra dagar den här veckan. Nu har han åkt för en stund sedan och jag är redo för sängen! Blir väl antingen att försöka lägga mig och lyssna på min hörbok eller kanske se ett avsnitt Lost. Avslutar iallafall kvällen med en trevlig bild på mig. I morgon ska jag få en personlig leverans av älskade Sara med chokladmuffins jag beställt haha ;) Hon är alldeles för go hon!



Bjuder på den!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hör av mig senare för antar att du behöver sova ett tag till.. =) Så kan vi ta lunch/fika på stan sen.. Puss puss

2009-08-05 @ 10:45:05
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback