-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ledig idag!


Ja idag har jag varit ledig! Skönt som fasiken har det varit! Dagen har gått fort dock men vi har hunnit med en del ändå! I morse var jag en snabb sväng på Västtrafik och pratade med dem angående mitt kort och incidenten jag berättade om igår och det var som jag trodde: Vi hade rätt och han hade fel så de skulle skriva ett litet klagomål så att det kom fram till honom så att det inte händer igen. Tråkigt att behöva gå den vägen men ibland måste man ju..

Sen har vi varit på Siba och bytt ut vår modul till teven eftersom våra kanaler har slutat fungera. Tråkigt nog fungerade inte detta så vi är kanallösa för tillfället så R får ringa in och tjata på samsung supporten. 
Efter detta bar det av till Göteborg och IKEA med huvudmålet att köpa en ny datorstol eftersom våran gamla är väldigt opålitlig. Självklart köpte vi mängder av ljus också, sen bar det av hemåt igen och nu sitter jag och äter pyttipanna med rödbetor och snart ska vi åka en sväng får att hämta en jobbnyckel och efter det blir det en mysig hemmakväll med film. Så ser våran kväll ut. 







Det här blir kvällens film "The Family man"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback