-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

1:a december


Det hade ju jag glömt av nästan :P Det är fortfarande kallt ute. Ca  -6 grader! Riktigt gott. Men var är snön nu då?

Dagen har varit en härlig mix av bra och dåliga saker. Skönast var nog att komma hem till älsklingen och inse att livet kan vara bra ändå. Och nu ska jag snart dricka ett stort glas vatten och gå och lägga mig. Blev förbannat törstig helt plötsligt. Måste nog fundera på om jag ska äta nåt innan också. Hatar att råka ligga vaken lite för länge och sen få gå upp och äta, det tar ju sån tid innan man somnar då om man måste borsta tänderna igen. I-landsproblem jag vet. I morgon är det redan onsdag och en dag närmare helg.

Haha ska sluta tjata nu. Ha en god skön natt allihopa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback