-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

3:e december


Jag orkar inte ens beskriva min dag. Den har varit en godispåse av fasa och allmänt bra. Än har jag inte det som krävs för att förändra min vardag men snart. SNART

Nu ska jag snart sova. Medan jag äter min yoghurt och bloggar så för jag också över min nya ljudbok till mobilen. Det blev Dan Brown och jag kan säga att ännu har jag inte blivit besviken. R gav den ju så högt betyg så jag får väl tro honom då. Rekommenderas varmt :)





Nu ska jag gå och borsta tänderna och dra mig mot sängen. Men först ska jag se till att älsklingen ser att jag går och lägger mig så att han slutar skrika så fort han dör i sitt spel. Sen ska han få en puss bara för att jag tycker om honom så oändligt mycket!

Good night sleep tight and dont let the bedbugs paralyse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback