-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Dra iväg snart!


Blev just inbjuden att komma o kolla på brorsan o hans tjejs nya lägenhet! Så bär det av mot Skogslyckan!

Angående förra inlägget skämtade jag lite med er. Jag går ingen kurs för att lära mig göra pyttipanna. Det kan tillochmed jag! R är inte hemma så det fanns ingen lagad mat när jag kom hem och då var det bara till att göra det bästa av saken. Ett ägg stekte jag också! Supergott resultat kan man säga :)

Ha en bra kväll nu! får se om jag orkar skriva nåt sen!

Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback