-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Film


Anledningen till att jag är så trött kan vara att vi tittade på film inatt. 3:e delen i serien "Underworld" utspelar sig egentligen före första filmen men bör ses sist ändå. Ja så kan det vara!



Namn: Underworld- Rise of the Lycans
År: 2009
Genre: Action, Fantasy, Horror
Längd: 92 min
Betyg: 3 ½/5

Tja den får lika höga betyg som de tidigare men den här var nog den bästa av de tre filmerna enligt mitt tycke. Ett plus är att (förutom varulvarna) att man knappt märker av att det är vampyrer. Menar då att det inte går till överdrift med sagofigurer liksom. Har man sett de två andra blir man väl tvungen att se den här också. Jag tycker iallafall att den var helt ok.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback