-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hellu folks!


Jag har tagit lite juluppehåll som ni kanske märkt. Julen har varit lugn och fin. Den firades i vanlig ordning åt varsitt håll och började med att jag blev hämtad runt 10 för att åka hem till Bokenäset. Under dagen blev det Kalle såklart och efter maten klapputdelning och efter detta lite sällskapsspelande. Vi valde ju att dra en julklappsmottagare i år så det blev ingen hög med presenter men jag fick ändå saker jag blev nöjd med. Bla en parfym, lite handdukar och det nya Super Mario Wii spelet. Hade mycket trevligt och var inte hemma förrän efter 01 tiden nångnång. Det är så en jul ska vara!





God Fortsättning på er! Ikväll blir det kanske en liten spelkväll ifall jag orkar. har ingen feber som tur är så det är ingen influensa iallafall! Skriver nog säkert senare igen eller i morgon!

Ha en superbra fortsatt dag också!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback