-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Saker jag gjort idag..


Jag har: tagit en ordentlig sovmorgon, duschat, ätit gröt till frukost, druckit kaffe, Sett på Robinson trängts på Torp, köpt 2 tröjor, köpt en mascara, köpte en kajalpenna, åkt hem, blivit blöt om fötterna, ätit en halv panpizza, åkt till trollhättan, kollat på en massa dumma program på tv med S, åkt hem ifrån Trollhättan, ätit middag, åkte med en godissugen pojkvän till Ica, mutat sambon att gå upp i tid i morgon, köpt godis, blivit ännu mer blöt om fötterna, suttit vid datorn en massa.

Ja det täckte väl egentligen allt..

Saker jag ska göra: Dricka något (är supertörstig) se om det finns nåt kul att kolla på innan vi somnar, ta bort allt mitt smink, borsta tänderna, fylla ett glas med vatten som jag kan ställa bredvid sängen, förhoppningsvis somna

Ehh där har ni min dag!




Kommentarer
Postat av: Sara

Du hann med en hel del ändå tycker jag...Känner igen det där men blöta fötter =) Imorgon åker jag till Stockholm men måste ses när jag kommer hem igen! Tror vi åker hem på lördag 2 jan.... Puss puss

2009-12-28 @ 10:54:16
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback