-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sista dagen på året


Jag gick upp klockan 12. sitter och dricker det sista kaffet i muggen. R ligger i soffan och sover?! (märkte inte ens att han lämnade sängen inatt) Det är fint väder ute men dock SVINKALLT. Jag har inget att ha på mig ikväll. Klockan är mycket och jag borde väcka honom och dra igång dagen  men jag orkar inte.
Det är ca 4 timmar kvar tills vi ska vara hos våra vänner för nyårsfirandet och vi ska hinna med att åka och klippa R först.Jag måste packa inför övernattningen i Vargön men jag orkar bara inte. Jag tror jag ska ta en kopp kaffe till och slöa en stund till. Det är väl alltid kul att bli irriterad över att bli påskyndad, komma fram med andan i halsen (eller 10- en massa minuter försent) och glömma hälften av vad man ska ha med sig eftersom man stressat järnet. Lets do a checklist!

Linser samt glasögon
Minipiller
Underkläder
Hårschampoo/balsam
Alkohol
Varm tröja
Värktabletter


Jisses nu börjar stressen smyga sig på!
Justdeja... Kaffe var det!

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: sofflan

Gott nytt år! Hoppas ni har det jättekul på vargön :) puss o kram

2010-01-01 @ 01:12:16
URL: http://soffila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback