-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag


Nån mer än jag som har typ total koll på hur mycket det snöat de senaste dagarna? Slutar det aldrig? det är inget kul längre :/

Jag var på jättebra humör nu på morgonen. Har hunnit med en runda ner till gymmet och en halvtimma på crosstrainern samt lite magövningar så jag kände mig nöjd och glad. En hel del vatten har jag också fått i mig eftersom min superhärliga huvudvärk som oftast smyger sig fram på kvällen antagligen beror på för lite vattenintag efter träningen. Jag trodde jag drack tillräckligt men jag blev motbevisad av R igår som tyckte jag ändå drack för lite och när jag hällde i mig ett par glas med jämna mellanrum så försvann den. Hmm magi eller? tillbaka till den bistra verkligheten. Det första provet i skolan gick inte så bra så nu är jag väldigt besviken på mig själv. Det är så jävla svårt och jag som inte precis är ett mattegeni behöver inte sånna här nedgångar :( Skit får se till att plugga ännu mer. Det jag håller på med nu går iallafall bättre. Jag förstår det ju hittills iallafall..

Idag blir det jobb 12-20 och efter det en lugn och fin kväll eftersom det vankas jobb i morgon med. Men sen är jag ledig söndag så då ska det hinnas med allt ifrån barnkalas till bowling :) fullt upp precis som det ska vara på en lördag!

Snart dags att dra mig iväg ut i kylan! Till alla er som av nån anledning är på samma humör som mig vill jag bara upprepa de visdomsord som sitter upphängda på en lapp på våran ytterdörr:

"Detta blir en bra dag"

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback