-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

FREDAG!


Hellu hey! har haft en skön period nu med lite ledighet iallafall :) nyåret firades in med god mat tillsammans med Peter och Sofia och sedan förfestande framför lite Tekken spelande :P väldigt skoj spel det där haha. Efter ett tag kom det lite mer folk och vi roade oss innan vi gick vidare till festen hos en annan kompis till Rasmus. Där hade de mesta av folket dragit till Lipz men det blev en del raketer och skrålande där ändå innan vi senare på natten gick tillbaka till dit vi startade för lite efterfestande. Den 1:a dagen detta året somnade vi runt kl 05.30 men det var gott eftersom vi tog taxi till Vargön och sov i en riktig säng. Senare den dagen blev det dags för den årliga kalkonmiddagen (inte så årlig för mig än då eftersom jag bara varit på 2 stycken :P) där det blev en massa god mat och efterrätt. Dagen slutade lika bra med en film hemma i tvsoffan. Såg en film som hette Surveillance. Rätt småcreepy film med ett oväntat psykoslut. Klart rekommenderad






Idag har jag jobbat mellan 10-19 och nu ska vi snart äte lite god fruktsallad med glass framför tv:n. En av mina absoluta favoritfilmer Konungens återkomst går ju på 4:an just nu så den får jag ju inte missa ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback