-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lilla skolflickan är hemma :)


ja jag känner mig faktiskt som en liten skolflicka igen fastän jag bara läser en kurs och knappt kommer ha tid att gå på lektionerna pga jobbet :) Igår var det ju introduktionsdag! en lång dag från 08,30-14.00 med en massa, massa information som skulle in  i huvudet (ja sen skulle den ju gärna stanna där också) och vi hade en kurs i studieteknik vilken var väldigt intressant, roliga lärare också så det blev många skratt! Ja efter den skoldagen blev det till att bege sig till jobbet och gå till 20.00 där. Var gött seg efter en lång dag får jag säga så det blev tidigt i säng.

I morse var det ett rent helvete att gå upp! jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv jag lovar! sen blev det inte bättre av att Rasmus försökte få upp mig genom att tala om att det var jättemycket snö ute! det var bara till att dra på sig ytterkläderna och bege sig till Komvux för den första lektionen i Matematik B, den slutade en halvtimma innan utsatt tid pga att typ ingen hade fått sina böcker än (inte jag heller) och många stod i kö för att få låna (hmm, köp istället?) så nu kom jag hem för en stund sedan pisseblöt om fötterna och har precis käkat lite mackor och druckit kaffe! Nu får vi se vad som händer resten av dagen eftersom R också är hemma ifrån sin skola!

Tooodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback