-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördag!


Och en ledig sådan :D underbaart! Idag ska det hinna smed mycket. Ett gymbesök (snart) lite pluggande och sedan ikväll blir det middag hemma hos Rasmus föräldrar! det ska bli mycket trevligt!

Igår var vi hemma hos Sara och André och bara umgick, fick äntligen bytt julklappar också haha har inte hunnit träffas förrän nu. Jag blev ju magsjuk där i mellandagarna så jag ville inte riktigt ta risken att smitta någon heller. I vilket fall var det supertrevligt! åt tacosnachos eller vad man nu säger och chokladmousse, och så åkte Singstar på såklart! Ja tack för en trevlig kväll gumman!

Nej nu är det dags att göra sig iordning! byta om och sen föra över pengar så att jag kan köpa gymkortet. Tur att vi bor i samma hus som gymmet annars hade jag aldrig orkat dra mig iväg!

Kanske uppdaterar mer sedan! eller så gör jag det om en vecka ;)

Toodels

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack tack själv! <3

2009-01-17 @ 18:22:20
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback