-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Slut på ledig dag!



Ja nu är dagen så gott som slut och det har inte hänt någonting! jag gick och la mig i sängen en stund förut så att R skulle få lov att plugga ifred men det slutade givetvis med att jag somnade. jag var ju så enormt trött så ögonen föll ihop av sig själv. Sov gott i ca 1 ½ timma innan jag blev väckt för att det var dags för matlagning. idag blev det köttfärslimpa med mosad potatis! hur gott som helst! efter det blev det bara lugnt som sagt.

Sitter och kollar på en dokumentär om Usa och deras jävla vapenkåthet. Det är 5-åringar med riktigt tunga vapen som skjuter och blir gladare ju tyngre vapen som sätts i deras händer. Sicka människor :S mina barn ska då inte ens få komma i närheten av vapen överhuvudtaget men i Usa har man rätt att bära ett vapen pga grundlagen. Ja det kan bara vara de där idioterna som är så rädda av sig. Hmm får hoppas att inga av dem har nån psykisk störning i huvudet för alla de där sjuka ungdomarna som skjuter vilt i skolorna får lov att köpa vapen så fort de blir 18 år så det är ju inte svårt att få tag i vapen för sådana ändamål. Jaja det är en sjuk värld vi lever i.

I morgon blir det jobb igen 12-20. Jippiii :) längtar redan haha.

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och fortsätta glo på ungar som skjuter med k-pistar osv. Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback