-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag :)


God kväll! Jag har haft en härlig helg trots att den kantades med jobb! i fredags hände det inte så mycket iallafall. Blev en lugn kväll för jag var så enorm trött efter dagens jobb. Blev en liten promenad på kvällen och vi fick med oss kameran ut. Efter det tror jag att jag somnade rätt direkt när vi kom hem. Mitt minne är ju inte det bästa så jag kommer inte ihåg men jag tror det var så :P



Jag hittade min drömprins där mitt inne i stan ;)

Igår så hade ju älsklingen bokat in sig på en grabbkväll och då ville ju inte jag vara sämre så efter att jag slutade så blev det en snabb makeover innan Charlotte kom med lite vin som vi smuttade på innan Sara och André kom och hämtade oss och det bar av till bowlinghallen. Det var dags för en "girlfight" där vi slogs med näbbar och klor för att försöka segra. Dessvärre är ju jag urkass på att bowla så jag kom sist (hmm) men fan det börjar arta sig med min bowlingtaktik! blev lika glad varje gång jag lyckades få ner ett par käglor. Fick iallafall 169 poäng på 1 timme och det är jäkligt bra för att vara mig haha ;) Sen kan jag ju inflika att jag fick mest strikar, wohoo! well efter att timmen tog slut (tyvärr inte välutfylld pga en massa krångel med våran bana :S) så kom André och hämtade oss igen och det bar av till Harrys för lite mat och dricka, där mötte Emma upp oss och det blev en väldigt trevlig kväll!




Min mat. Sara slog vad om att jag skulle orka äta upp...
Det gjorde jag inte..






Dessa tre bilder äro lånade av den vackra 
www.sparklingsara.blogg.se

I morse när jag vaknade var jag väldigt, väldigt trött :S sov inte bra av nån anledning men det var bara till att dra sig upp ur sängen och till jobbet. Efter att jag slutade så var dagen så gott som slut. Har inte gjort någonting sen jag kom hem bara typ legat i soffan med Rasmus och myst och kollat på tv. Men det är så söndagskvällarna ska tillbringas!

Hoppas ni har haft en bra helg! dags att krypa ner i soffan igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack min kära! Snart blir det bowling igen ska du veta! En ny tradition tycker jag...;) Puss puss

2009-01-25 @ 21:20:18
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback