-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag


Hellu! äntligen vakat till liv! var så förbannat trött i morse att ögonen knappt kunde hålla sig öppna men var tvungen att gå upp ändå så att jag kan sova inatt :)

Det var en jättretrevlig dag igår! vi åt god mat hemma hos C & J och drack lite vin till. Efter maten kom Bezzerwizzer upp och det blev en spelomgång där det tyvärr slutade med att vi förlorade (men vi var näääära ;) spelade killarna mot tjejerna så det lite av en maktkamp där där pojkarna gick i mål först. Nåja, inte dumt med att kunna säga att man har en smart pojkvän haha ;) Klockan hann iallafall bli 01.30 innan vi drog oss hemåt och la oss i soffan för att se en film som hette "How to lose friends and alienate people" den är helt ok det vi sett hittills :) vi stängde av för vi blev för trötta runt 03.30 där nångång :P

Idag har jag sovit gansk länge och bra! precis druckit mitt morgonkaffe och tänkte bege mig till soffan nu och glo på lite tv! idag blir det förhoppningsvis hem till mina föräldrar och hämta våran stackars matta som legat där länge eftersom den behöver en tvätt. Börjar se lite tomt ut utan matta så det kan vara skoj att få tillbaka den! Sen ska vi såklart få in en skön promenad ute i kylan idag igen! bra så länge motivationen håller! i morgon blir det köp av gymkort! jaha det är det jag vet händer just  nu! ska nog kanske gå in och försöka väcka R nu så att han inte sover bort dagen. Han har lovat en god frukost idag så jag kan knappt bärga mig!


Rätt kul film :)


Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback