-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tisdag!


Uäck vilket väder det är ute! bläbläblä vad jag hatar slask och pissblöta fötter i pga skor som är snygga (men inte vattentäta) blä, då får det hellre ligga snö på marken!

Min lördag var förresten superskoj! det blev supergod mat och lite tävlingar ( där jag o Rasmus tyvärr kom sist i varenda gren, hmm) Vi tjejer fick också varsin present i form av en jättefin glasflaska ifrån Egypten då såklart som vi fick fylla med valfri parfym där Rasmus mamma hade köpt ett par olika vi fick välja från. Ja det blev ju en del dricka också men en trevlig partystämning som höll en bra stund in på natten :)

I söndags blev det det vanliga: handling utav mat och bara slapp hela dagen lång! där fanns det inte mycket att säga.

Igår kan vi hoppa över för det var ingen skoj dag det heller! Nu ska jag iallafall snart sätta mig med lite matematik igen! lika bra att hålla farten medan man förstår hur det går till! det är inte lätt när jag måste förstå allt själv (eftersom jag inte kan gå på alla lektioner) men det går bra hittills iallafall!

Nej pluggdags :)

Avslutar med en bild ifrån i Lördags på Rasmus och hans färska brorsdotter Elle ( ca 1 månad), megasöt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback