-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjo!


Återigen tappad jag intresset för att blogga.. Det händer ibland och det är förjäkligt :P Har inte mkt kul att skriva om och då blir det så tyvärr!

Men nu ska jag försöka vara tillbaka igen med någorlunda nystart! (så länge det nu håller)

Jag njuter av att ha semester! 2 veckor härlig semester till då jag inte ska göra ett dugg förutom att slappa :) Har haft en tuff period ett tag så det är skönt med lite lugn och ro för en stund. Blir så mycket friskare i själen och i psyket då! Ska inte skriva en lång berättelse om vad jag gjort under dessa 2 månader av blogguppehåll utan jag börjar på ny kula hade jag tänkt:)

Idag har jag och min älskade R varit i Vargön en sväng uppe på en utsiktsplats på ett berg och haft en lite mysig picknick bestående av bullar och två flaskor MER. Det var gott att få komma iväg en sväng eftersom det kryper i skinnet på mig av att sitta hemma en längre stund nu även ifall jag bara ska ha det lugnt och gott :) (som det är meningen) I vilket fall har jag nåt att syssla med på kvällen när R sover och på morgonen när han sover efter sitt nattjobb. Det är det nya Sims spelet jag givetvis fastnat för :P himla beroendeframkallande alltså hehe :)

Nej nu ska jag faktiskt ta och sussa lite! Ha en skön natt!




Nån som är lika beroende som jag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback