-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Bakat cookies


Hej! Idag har varit en helt okej dag! har dock varit så enormt trött på jobbet så det var en lättnad att komma hem! tänkte träna men skippade detta pga hunger och trötthet man kan ju inte träna ifall man är trött (även ifall K på jobbet tyckte att detta var en superdålig ursäkt :P) När jag kom hem satte jag mig vid datorn en stund och sen har jag legat och läst medan R i vanlig ordning fick lite av sn dagliga dos av CS, nörd som han är (Dont worry, i love you anyway ;) Blev klar med boken jag höll på med igår och har nu börjat på en ny som jag hoppas håller måttet! Sen efter detta fick vi för oss att baka chokladrutor så nu har jag varit duktig husfru i köket! Mina sysslor den här gången blev att: Smälta smör och sätta på kaffe som skulle vara i. WOW jag börjar bli riktigt duktig på hushållssysslor :)

Nu ska jag snart sussananna! i morgon blir fullt upp innan jobbet!

Lite skratt såhär på kvällen =)


 








Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback