-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godnatt!


Snart iallafall :)

Gjorde inte mycket igår (klockan är efter 00.00) Vaknade sent efter en härlig sovmorgon men fick ju sån huvudvärk efter att ha sovit för länge (att det ens går liksom) så det fick bli en treo och sängen ytterligare en stund, blir ju halvt som halvt utslagen av den dumma värken. Sen glömde jag väl säga igår att R inte kommer att finnas till länge till. Han är nämligen förkyld och alla som lever i ett samboförhållande med en man vet väl vad det betyder ;) nej fy nu retas jag! Stackarn har varit sängliggande halva dagen pga denna jäkla förkylning så jag tycker faktiskt synd om honom, iallafall så gör jag det tills jag blir smittad (brukar inte bli det av hans förkylningar, peppar peppar) för då kommer jag att hata honom :) I vilket fall så var ju gymmet stängt idag så det har blivit en långpromenad med en bra ljudbok i min ensamhet. C skulle ha följt med men hon skulle fixa i deras "nyköpta" lägenhet och jag orkade inte vänta på henne så jag gick ensam. Ganska skönt eftersom vädret varit härligt idag! Sen har det inte hänt mycket så det har varit en skön dag!  I morgon blir det jobb 11-20 och sen hem direkt! måste leta reda på min cykelnyckel så att jag kan börja cykla snart! träningen har ju gett resultat på mig så jag får hålla igång så länge jag orkar!

Nej nu ska jag dra mig mot sängen! I morgon är en ny dag och jag ska försöka komma upp ganska tidigt så att jag hinner gå till gymmet! helgen står inför dörren och det brukar leda till sötsaker (som jag brukar unna mig) men det får man ju om man är duktig ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback