-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Goodkväll :)


Ett tag sen jag skrev nu igen. Slarver :)

Jag har haft det bra sen sist! den här veckan har sprungit iväg och jag har knappt gjort nåt. Förutom tränat och jobbat. Varje kväll har blivit lugn framför datorn eller tv:n med R! det är så de ska tillbringas :) Hade ju hoppats att vi skulle hinna gå på Änglar och Demoner men tiden har varit dålig tro´t eller ej :) jobbat 12-20 två dagar i rad och efter det är jag helt slut!

Den här helgen vet jag inte riktigt vad som händer! R ska iväg i morgon så jag ska få lite av min nödvändiga "me time" som jag värdesätter så trots att jag älskar min sambo ;) på lördag får vi väl se! är ju Eurovision på tv men vi är ju inte så superintresserade så den kanalen kommer nog inte vara påslagen  här hemma!

Nej nu är jag hungrig! lite mat kanske!


Ett par bilden från festen i fredags :)













Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi.. DAMsugare! Jag kan komma å städa hos er, inga problem.. jag kan ta med muffins när jag ändå kommer ;)

2009-05-14 @ 22:01:56
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback