-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag


Hej nya arbetsveckan, åh vad jag längtat! öhmm eller inte.. Idag blir det jobb 12-20 så det är snart dags att dra mig ur den ljuva datorstolen och börja med de sista sysslorna innan det är dags att ta sig ut i den ljuvliga majvärmen. Ser dock ut att blåsa en del. BLÄÄ! Jag har annars inte jättemycket att skriva just nu. Det har inte hänt så mycket sen sista inlägget så jag avslutar den här dagens inlägg med en bild från tjuvtittat.se:

Hur man blir stoppad av en polisbil :)



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback