-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag=Tråkdag!


Igår blev det lite ändrade planer. Vi åkte aldrig till Trollhättan eftersom P & S var så enormt sega och inte var hemma från middagen de var på förrän typ kvart i 9 så vi tog faktiskt en sväng bort till Charlotte och Joakim som hade fest. Blev inte jättelångvariga eftersom jag skulle upp i morse men det var trevligt!

Idag har jag ju jobbat 11-17 och sen blev det direkt hem till matchen och efter det var det dags för veckohandlingen. Skönt att vara klar med dagens måsten för nu kan jag slappa heeela kvällen här hemma! R ska snart spela i vanlig ordning så jag kommer knappt existera för honom för ett tag framöver så jag ska nog sätta mig och glo på nåt avsnitt av Gossip Girl nu eller så sätter jag på en film :)

Ha en superbra söndag!




En bild från hockeymatchen :) YEY vi vaann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback