-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Alltid lika seriös..


Jag: Älskling ska vi göra något? Nån idé?
Han *smålallandes: Ja vi kan spela bongo på Malins huvud.


Ehh.. Tror vi hoppar det va?



Idag har jag fått mycket gjort. Skola och sen jobb. Var lite trött i morse på att det verkar finnas större chans att jag vinner en miljon på lotteriet än att jag hinner ta svininfluensasprutan innan det inte är nån idé längre. Jag förstår att det finns en massa människor att vaccinera men det finns aldrig något kvar till mig när jag kan ta gå dit verkar det som :S

Hoppas eran dag varit bra! Nu blir det duschen och sen sängläge för mig. Nu skiter jag i den elaka tölpen som sitter i vårat kök och grejar med sina leksaker. Jag vill inte leka trumma idag!

Puss & Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback