-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ännu en vanlig dag


Har kommit och gått! Hellu there kära läsare. Hoppas eran dag varit bra, det har min iallafall varit! Idag fick jag hoppa in och jobba 1 timma längre än jag skulle ha gjort eftersom en arbetskamrat var hemma med sjuka barn. Har haft en del att göra när vi var en kvinna kort men dagen har flytit på bra och jag känner mig nöjd med dagens insats och det är ju det viktigaste. Har pluggat en stund idag också *stolt* ska ju göra provet på måndag så jag har inte så mycket val :P Känner mig dock ganska säker så det ska nog gå bra!

Nu sitter jag och slappnar av med en vattenflaska bredvid mig. Jag älskar vatten! det är lätt den dryck jag skulle välja att dricka hela livet om jag skulle vara tvungen :) Någon som tycker nåt annat eller? :P

Tänkte ta och surfa runt litegrann och besöka alla sidor som ska besökas dagligen. Sen kanske jag kommer ägna resten av kvällen till lite spelande eller kanske framför nåt avsnitt Lost. Hittar jag nåt kul att skriva om blir det kanske fler inlägg :)

Ha en underbar kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback