-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Det sliter på mig


Att gå upp tidigt. Jag skulle lätt kunna gå och lägga mig nu och sova i 12 timmar om jag fick. Men det är inte så värst smart så jag får väl försöka hålla mig vaken ett par timmar till. Snart börjar ju Efterlyst på tv så då kanske det blir lite popcorn och en allmän myskväll ifall R kan slita sig ifrån sitt jäkla spelande. Om han inte gör det får jag väl helt enkelt roa mig på egen hand ikväll och det brukar ju gå fint annars. Extra tidigt är jag hemma idag också! slutade 18 och det är himla skönt eftersom jag sällan gör det. Så det ska jag njuta av framför tv:n och datorn eftersom jag måste skriva en ansökan om studieledigt lapp idag.

Fick förresten 0,6 på högskoleprovet. Ska försöka att inte känna mig superdum. Det var riktigt svårt och under tidspress så det enda jag kan säga om det resultatet är väl "bättre lycka nästa gång"

Nu ska jag ta mig lite mat att äta! Toodels


Kommentarer
Postat av: Han

"Ja om jag ändå kunde slita mig!" UT och gå med mig istället som jag frågade!

2009-11-18 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback