-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll på er!


Det har varit måndag heela dagen. Den känslan har verkligen suttit när inpå heeela dagen! Skolan i morse. Det gick bra. Börjat med geometri idag och det har väl varit intressant :D jobbet har gått bra också. Slutade kl 20 och älsklingen var så snäll så han hämtade mig. Sötnosen där! tur att man har en så snäll pojkvän ibland :)

Grannfejden på tv nu. Återigen löjliga bråk med löjliga människor. Fast det kan var underhållande att se på ibland. De bråkar ju om så skitlöjliga saker.

Nej jag hade inte mycket att skriva om min dag, den är inte så intressant så jag ska fortsätta med mitt. Ha en fin kväll allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback