-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hemma igen efter mina äventyr!


Ja eller jag har allt varit hemma en timma eller två. Sorry.. Jag ljög :)

Gårdagens biofilm var mycket bra om man tycker om MJ. Hela filmen var inspelat material från när de repade hans come-back konsert som skulle ha börjat gå av stapeln i somras. Väldigt coolt med alla scentrix och dansarna var fruktansvärt bra! Nästan lite så att man blev tårögd av helheten av filmen. Kändes lite som att det var ödets ironi att man förbereder sig så jäkla hårt, vänder och vrider på varenda tonart så att den sitter som den ska, varenda trumslag osv och så går han och dör så att folk inte får chans att uppleva detta. Thats a biiigh shame! Dansarna riktigt dyrkade varenda steg han tog och även ifall han var otroligt petig att allting (varenda tonart) skulle vara precis som han ville så var han ju en mästare på det han gjorde. Ja den kan jag rekommendera till de som gillade vad han gjorde även ifall den negativa kritiken haglat över denna bioupplevelse.

Efter filmen blev det ett snabbt besök på Mcdonalds (jag drack en cola) och sen bar det av hemåt för en lugn kväll med ett par glas rött framför tv:n med mamma och pappa. Mama Mia blev kvällens film. Inte sett den (har ej verkat intresserant) men den var bättre än jag trodde.

Idag har varit en lugn dag med farsdag-firande och en massa pluggande! Nu hoppas jag att R kommer hem snart för jag har inte träffat honom sen i torsdags eftersom han låg och sov i fredags morse när jag drog t jobbet och sen hade åkt när jag kom hem! Saknar den lilla paddan ju :)

Happ happ! Hoppas er helg varit lika fin som min!

Puss & Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback