-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ikväll har jag..


..Blivit hämtad av världens bästa pojkvän, varit superhungrig och ätit sallad från Mcdonalds.

Idag har jag förövrigt varit i skolan och sedan jobbat till stängning. Visst låter det som en underbar dag? Sov lagom gott i natt men de underbara arbetarna började igen i morse och det var mindre populärt vill jag lova! BANK BANK lät det då. Underbart på måndag morgon när jag helst inte vill gå upp ens. Jag svskyr måndagar. De kan aldrig vara bra på nåt sätt...

Ullared på tv nu och sen grannfejden! Måndagar=Tvkväll. Nåt som gör att den känns lite mindre grå iallafall..

Hoppas ni haft en bra dag iallafall!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback